POMPY SERII 605
Zalety układu wysokociśnieniowego:
Zalety układu napędowego:
Horyzontalne ułożenie zapewnia łatwość dostępu i niski środek ciężkości
Wytrzymały korpus w formie odlewu, rozbryzbowy układ smarowania z dużym zbiornikiem oleju
Kuty wał korbowy ułożyskowany w wytrzymałych łożyskach przemysłowych
Wał napędowy z dwustronnym wyjściem umożliwia podłączenie obustronne (Wersja G z redukcją wewnętrzną)
Wewnętrzny reduktor eliminuje konieczność stosowania dużych i ciężkich kół pasowych co zmniejsza ogólne gabaryty urządzenia (Wersja G z redukcją wewnętrzną)
Łączniki cylindryczne o dużej średnicy w umiejscowione w prowadnicach kołowych z utwardzonymi mocowaniami
Wałki łączników obrobione numerycznie posiadają uszczelki dzięki czemu woda nie dostaje się do miski olejowej
Wysoka sprawność mechaniczna
Pokrywa tłoków chroni nurniki oraz operatora
Part Number | Plunger Dia. | Pump RPM | ||||||||||
100 | 200 | 300 | 320 (600 HP) | Max. Pressure | ||||||||
IN | MM | GPM | L/MIN | GPM | L/MIN | GPM | L/MIN | GPM | L/MIN | GPM | L/MIN | |
40605-1-3/32 | 1-3/32 | 27.80 | 7 | 25 | 13 | 51 | 20 | 76 | 21 | 81 | 40 | 2,8 |
35605-1-5/32 | 1-5/32 | 29.70 | 8 | 29 | 15 | 58 | 23 | 87 | 25 | 93 | 35 | 2,413 |
20605-1-9/16 | 1-9/16 | 39.30 | 13 | 51 | 27 | 101 | 40 | 152 | 43 | 162 | 20 | 1,379 |
15605-1-13/16 | 1-13/16 | 45.30 | 18 | 68 | 36 | 135 | 54 | 203 | 57 | 216 | 15 | 1,034 |
10605-2-3/16 | 2-3/16 | 55.56 | 27 | 101 | 54 | 203 | 80 | 304 | 86 | 325 | 10 | 690 |
8605-2-7/16 | 2-7/16 | 61.91 | 33 | 127 | 67 | 254 | 100 | 380 | 107 | 406 | 8 | 552 |
6605-2-13/16 | 2-13/16 | 71.44 | 45 | 169 | 89 | 338 | 134 | 507 | 143 | 541 | 6 | 414 |
4605-3-5/16 | 3-5/16 | 84.14 | 63 | 237 | 125 | 473 | 188 | 710 | 200 | 757 | 4 | 275 |