Zalety układu napędowego:
Horyzontalne ułożenie zapewnia łatwość dostępu i niski środek ciężkości
Wytrzymały korpus w formie odlewu, rozbryzbowy układ smarowania z dużym zbiornikiem oleju
Kuty wał korbowy ułożyskowany w wytrzymałych łożyskach przemysłowych
Wał napędowy z dwustronnym wyjściem umożliwia podłączenie obustronne. (Wersja G z redukcją wewnętrzną)
Wewnętrzny reduktor eliminuje konieczność stosowania dużych I ciężkich kół pasowych co zmniejsza ogólne gabaryty urządzenia. (Wersja G z redukcją wewnętrzną)
Łączniki cylindryczne o dużej średnicy w umiejscowione w prowadnicach kołowych z utwardzonymi mocowaniami
Wałki łączników obrobione numerycznie posiadają uszczelki dzięki czemu woda nie dostaje się do miski olejowej
Wysoka sprawność mechaniczna
Pokrywa tłoków chroni nurniki oraz operatora